Arşiv

Archive for the ‘Uncategorized’ Category

Türkiye Saati İle Sıçtığımız Andır Güntekin..

Gece telefon ileri atılıverince hatırladım rezaleti. Üzüldüm telefonum adına. Bu kadar amatörce idare edilen bir ülkede kullanıldığından habersiz, kendini dünyayla beraber ileri sarmıştı. Öyle ya, o sırada Afrika kabileleri bile saatlerini ileri alıyordu. Ne de olsa ertesi gün YGS yok onlarda.

Sanki telefon saatine güvenip, erkenden sınava gidenler olmadı mı? Olmuştur elbet. Aferin canım ülkem böyle devam.. Dünyaya baş kaldırıyoruz gene..

Reklamlar
Kategoriler:Uncategorized Etiketler:,

Kafam çok güzelmiş

Lise 2 den beri süregelir. Pazartesi gününe sınav koyulur ve ben her seferinde kendime söz veririm;

“Pazar gecesine bırakmıcam. Cumartesiden bitiricem olayı.”

Bugün Cumartesi. Sabah 9 da kalkıp, hızlıca kahvaltı edip, derse oturma niyetindeydim. Saat 11 oldu ve henüz kahvaltı etmedim. İnsanlık tarihi de henüz kahvaltı eder etmez derse oturan bir erkek görmediğine göre planlarda gene bi 4 5 saat aksama olacak. Sonrasında hedefim 8 saat ufak aralıklarla ders çalışmak. Gülme… Olum gülme bak çalışcam..

Kısacası Pazar gecesi uyanığım gene. Sıkılırsanız mesaj atın..

Kategoriler:Uncategorized

St. Pauli Dosyası vol 1.

Öyle vol.1 falan yazmak, Onur’un huyudur aslında. Lakin ben o hıyar gibi başlayıp unutmam. Devamı gelir.

Gene patlatmış bombayı St. Pauli. Takımda sağlam defans oyuncusu kalmamasından ötürü, basın sözcüsünü önümüzdeki maç kadrosuna almışlar. 2003 yılında U23 liginde oynamış eleman. Normal şeyler beklenemezdi ya Pauli’den..

http://www.ntvspor.net/haber/dunyadan-futbol/35105/simdi-de-sahada-konusacak

 

 

Eski adreste bunu yazmışız en son adam gibi. Burdan devam etmek lazım, uzun bir St. Pauli dosyası şart. Vol 2. geliyor. tarih:the day after çarşamba.

Kategoriler:Uncategorized

LifaLif AkA Sütle Samanı Karıştırmak

Kilo verme çabası içerisindeyim son zamanlarda. Lifalif denen bi zımbırtı aldım bir marketten. Almayınız efendim. Yapmayınız benim yaptığım hatayı. İnek ot yerken daha çok zevk alıyordur. Almayın, aldırmayın.. Batsın tipitipler..

Kategoriler:Uncategorized

WordPress’e geçiş…

Bilen bilir. İki düşman, aynı blogda, bir süre blogspot denen suç mahallinde laf kustuk. Kovdu bizi ordan devlet baba. Kendinize yeni mekan bulun dedi. Direnelim dedik, yenildik. Şimdilik buradayız. Zaman ne gösterir bilinmez. Kanda göçerlik var baba…

Bu geçişten henüz Kaan’ın haberi yok. Uyuyo dana. Yarın gördüğünde buraya küfür döşeyebilir. Bayansanız veya bayan arkadaşlarınızlaysananız monitörden uzak durunuz.

Kategoriler:Uncategorized Etiketler:, , ,